Dat kan via de afmeldlink in onze mailings en/of als u een actief spaarprogramma account heeft ook bij uw gegevens op de site
Ja deze kunt u op deze pagina vinden
Ontvangt u onze mails niet? Voeg ons toe aan uw lijst met veilige afzenders!
We krijgen op dit moment veel vragen van leden die onze e-mails niet ontvangen. Een oplossing hiervoor is ons e-mailadres mailing[at]spaar4cash.nl (vervang [at] wel door @) toevoegen aan uw adresboek én lijst met veilige afzenders! Lukt dit niet?
Neem dan contact op met uw mailprovider. U kunt de e-mails ook altijd op onze website bekijken!
Mocht dit alles niet helpen, dan raden we aan om een nieuw e-mailadres aan te maken waarop u de e-mails van ons ontvangt. U kunt dit e-mailadres vervolgens koppelen aan uw account.
Nee, wij staan maar 1 account per huishouden/ip adres toe als u meerde accounts aanmaakt dan zullen wij deze inclusief de verdiensten verwijderen.
In principe zijn we er voor iedereen, maar om alles goed te laten verlopen hebben we een aantal simpele regels;
•U dient tenminste 18 jaar oud te zijn
•U bent woonachtig in Nederland en hier ook in het bezit van een bankrekening te zijn.
•Er mag slechts 1 account per IP en/of woonadres aanwezig zijn
•U dient u te houden aan de voorwaarden en cheaten wordt bestraft!
Het is niet mogelijk uw saldo over te zetten naar een ander account. Een saldo is persoons en account gebonden.
U kunt deze bij uw persoonlijke gegevens aanpassen zodra u dit heeft gedaan ontvangt u op nieuwe emailadres een bevestingsmail met daarin een bevestigingslink als u hierop klikt wordt het emailadres gewijzigd
Als inloggen niet lukt en het systeem geeft aan dat uw account al bestaat, maar als u een nieuw wachtwoord probeert aan te vragen geeft het systeem de melding gebruiker niet gevonden. Dan heeft u zich ingeschreven voor de nieuwsbrief van Spaar4Cash en uw account op het spaarprogrammagedeelte nog niet geactiveerd.
Vraag dan een nieuwe activatiemail aan via deze link Activatiemail opnieuw versturen
Als u wel een actief Spaarprogramma account heeft en het lukt niet dan kunt u op de link wachtwoord vergeten klikken om een nieuw wachtwoord op te vragen.
Ga naar de Aanmeldpagina
Het is gratis en u verdient geld door Reclame te lezen en in te gaan op de aanbiedingen van onze adverteerders!
Wij geven u de mogelijkheid om eenvoudig online een centje bij te verdienen en te besparen op je online aankopen.
Onze adverteerders betalen ons voor de verkopen en deelnames die via ons gaan, en het grootste gedeelte daarvan gaat naar onze leden terug
U kunt onder andere geld verdienen door het:
Klikken op banners op de site
Lezen van e-mails
Aanbrengen van nieuwe leden
Deelnemen aan acties
Geven van Facebook likes
Wij ontvangen geld van onze adverteerders. Deze betalen ons ervoor als onze leden iets kopen of ergens aan deelnemen. Hiervan kunnen wij u weer uitbetalen.
U helpt ons dus mee door in het vervolg al uw online aankopen via Spaar4Cash te doen of door actief mee te doen aan acties, enquetes, prijsvragen en dergelijke!
Dit verschilt helaas per adverteerder de adverteerder keurt de aankopen/deelnames dit kan tot 8 weken duren en in sommige gevallen zoals AliExpress kan dit i.v.m. de lange aankoopsbeschermingtermijn gemiddeld 12 weken duren.
Bij verzekeringen en abonnementen kan het termijn oplopen tot 100 dagen dit omdat ze minimaal 2 maandtermijnen van u ontvangen wilt hebben zodat ze er zeker van zijn dat u deze niet alleen voor een Cashbackvergoeding van ons heeft afgesloten.
Controleer of uw browser wel cookies toe laat en de Donottrack functie uitgeschakeld is.
Als u lid van meerdere sites bent controleer of de aankoop/deelname niet daar geregistreerd het kan zijn dat de cookie van een andere site nog actief was op het moment dat u via ons de aankoop/deelname deed of van de adverteerder als u al die site eerder bezocht heeft.
Heeft u dit gecontroleerd neem dan contact met ons op en wij zullen navraag doen bij het Marketingbureau waar de adverteerder aangesloten is.
Het is wel zo als u eerder op de site van de adverteerder bent geweest dat het mogelijk is dat hun cookie nog actief is wij raden u aan voor een nieuwe aankoop nadat u op de site van de adverteerder bent geweest alle cookies te verwijderen voordat u via deze site een aankoop doet.
Zodra wij een uitbetalingsaanvraag van je ontvangen nemen we deze in behandeling. Vanaf dat moment zorgen wij ervoor dat deze binnen 45 werkdagen wordt verwerkt en betaald via een bankoverschrijving.
Uiteraard zijn er een aantal handelingen nodig om te controleren of alles volgens de richtlijnen is gegaan en je dus op een correctie manier aan je aangevraagde saldo bent gekomen. Dit gebeurd bij elk lid zo, dus dit hoeft geen persoonlijke reden te zijn.
Zodra een uitbetaling op 'Uitbetaald' staat zal deze dus verwerkt gaan worden, hierbij worden er ook nog steekproeven genomen om de geldigheid te controleren. Vervolgens moeten de gegevens naar de bank worden doorgespeeld en wordt de administratie verwerkt.
De laatste stap is natuurlijk het betalen van de uitbetalingen.
We hanteren dus een betalingstermijn van 45 werkdagen, in de meeste gevallen zijn de betalingen in 2 tot 4 weken op je rekening bijgeschreven. We doen er natuurlijk alles aan om elk lid zo tevreden mogelijk te houden, een snelle maar zeker correcte uitbetaling hoort daar natuurlijk bij.
Zodra u een saldo heeft bereikt van €12,50 en een accountscore van 5.5 heeft kunt u een uitbetaling aanvragen.
BIC is de Bank Indentifier Code deze kunt u op uw afschriften vinden en in de online omgeving van uw Bank
De accountscore registreert uw participatie aan de acties van onze adverteerders als u veel aankopen/deelnames doet via ons dan wordt dat beloond met een hogere klikvergoeding.
Een minimale accountscore van 5.5 is vereist voor een uitbetalingsaanvraag